Margareta Paslaru, longevitate creatoare pe multiple planuri: muzica, teatru, film, creatii muzicale, sustinerea tinerelor talente, CD-uri caritabile, actiuni de voluntariat. In 1968 a primit Discul de Aur premiul acordat de Consiliul de Stat pentru Cultura si Arta CSCA si Electrecord. 1969 i s-a inmanat prestigiosul trofeu M.I.D.E.M. (Marché International du Disque et de l'Édition Musicale, pe scena la Cannes - Franta ediția 1967/1968). Este prima solista de muzica usoara din Romania care a primit acest trofeu. In 2008 a fost onorata la Uniunea Compozitorilor pentru 50 de ani de activitate neintrerupta. A initiat in 2009 programul Banca de Alimente - Crucea Rosie. Artista pentru care au scris 65 de compozitori a inregistrat 793 de piese la Radio, TV si pe discuri pana in prezent, inclusiv 111 compozitii proprii declarate la UCMR-ADA. In 2018 au fost sarbatoriti cei 60 de ani creativi la Muzeul Literaturii Romane marcand deceniile 2000. Legendara artista a primit in USA 2002 Premiul Women of Excelence pentru initierea sarbatoririi zilei de 1 Iunie "International Children's Day". In 2016 Uniunea Autorilor si Realizatorilor de Film - UARF i-a oferit Diploma de Excelenta si clacheta "Artist plurivalent". Desemnata Primul Ambasador al Festivalului Tanar Sibiu, artista a primit Diploma "Platina valorii" in 2019. Premiul Academic si Trofeul UCIN pentru întreaga activitate i-au fost inmanate de prof.univ.dr. Laurentiu Damian la Gala Uniunii Cineaștilor 2021.

Margareta Paslaru ''O legenda vie a Romaniei o artista cu totul speciala'' Jurnalul National 2008

Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 noiembrie 2023

fragment - Interviu cu Margareta Paslaru, pentru LIKE 5

 Fragment din interviu Like 5

ȘTIM CĂ SUNTEȚI CONECTATĂ CU TEHNOLOGIA DAR ȘI LA CURENT CU SERIALELE.. CARE SUNT CELE 5 SERIALE PE CARE MARGARETA PÂSLARU LE-AR RECOMANDA DIN TOATĂ INIMA?


“The Young & The New Pope”

Fascinantă introducere, muzica Lele Marchitelli percuție surprinzătoare în ritmul căreia pășea Jude Law; ne-a făcut cu ochiul pregătindu-ne pentru satira ce va urma. Creația regizorală de altitudine a lui Paolo Sorrentino uimește, intrigă, servind cu generozitate actorii. Împletirea unor cutume monahale cu realități inacceptabile, lupta dintre gândirea elevată și nevoile trupești, replici inteligente, realism-filozofic, m-au determinat să revăd toate reluările TV ��

“Fargo”
Vorbind despre “Fargo”, tipologia personajelor, pe lângă atitudinea caracteristică, stabilește autoritatea fiecăruia și prin vestimentație, accesorii. Ecranul inundat de acel alb, rece, încețosat, fără linia despărțitoare între cer și pământ, fără urma unui orizont fie el și însângerat, îți dă fiori. Giulgiul zăpezii acoperă o câmpie de cadavre; atmosfera îți pătrunde în oase, simplu, economic, fără ostentație. Cât despre schimbul de adolescenți ca o garanție a păcii între ganguri, cruzimea asigură perpetuarea ororilor. Scenariul, indicațiile regizorale, imaginea și montajul mă bântuie uneori admirativ.


“Succession”
Tristețea unui succes monstru, global, realizat de rapacitatea celui fără scrupule, care l-a zămislit. Victime sunt chiar progeniturile debusolate, scăldate în sterila opulență, fruct al divorțului, fără tăria și viziunea tatălui. Actorii beneficiază de un scenariu generos, puși în valoare de regia dinamică, inspirată, reușind să creeze senzația de “cine-verite”.


Și ar mai fi “The Handmaid’s Tale și “Killing Eve”, referitor la aceste două seriale, percepția cuiva poate distorsiona, chiar poate îndepărta involuntar tocmai ceea ce ar fi atractiv pentru alții. Prin urmare, vă las pe voi, stimați cititori, să descoperiți prin propria prismă ceea ce menține curiozitatea vie, interesul fiecăruia de a reveni săptămânal în fața ecranului, cu telefonul mobil închis :)

W

Niciun comentariu:

Arhivă blog