In imagine, compozitorul Temistocle Popa si Margareta Paslaru in Aula Uniunii Compozitorilor. Maestrul a creat o muzica nemuritoare pentru cele doua serii "Veronica" si "Veronica se intoarce" in regia doamnei Elisabeta Bostan. Filmele de mare succes in care Margareta a jucat trei roluri, educatoarea severa, Zana cea buna si Imparateasa furnicilor, au fost total diferite fata de celelalte roluri interpretate. De pilda Iulia, din coproductia "Tunelul"(pentru care juriul i-a acordat Margaretei premiul de debut in cinematografie) era o vampa. La polul opus, Ruxandra din pelicula "Un film cu o fata fermecatoare", sau rolul de taranca din filmul "Clipa", o frizerita in filmul "Gloria nu canta, o tanara cantareata in "Impuscaturi pe portativ", au creionat-o pe Margareta Paslaru actrita versatila cu infinite posibilitati cautata si apreciata de regizorimarți, 28 februarie 2012
Margareta Paslaru si Temistocle Popa in Aula Uniunii Compozitorilor
In imagine, compozitorul Temistocle Popa si Margareta Paslaru in Aula Uniunii Compozitorilor. Maestrul a creat o muzica nemuritoare pentru cele doua serii "Veronica" si "Veronica se intoarce" in regia doamnei Elisabeta Bostan. Filmele de mare succes in care Margareta a jucat trei roluri, educatoarea severa, Zana cea buna si Imparateasa furnicilor, au fost total diferite fata de celelalte roluri interpretate. De pilda Iulia, din coproductia "Tunelul"(pentru care juriul i-a acordat Margaretei premiul de debut in cinematografie) era o vampa. La polul opus, Ruxandra din pelicula "Un film cu o fata fermecatoare", sau rolul de taranca din filmul "Clipa", o frizerita in filmul "Gloria nu canta, o tanara cantareata in "Impuscaturi pe portativ", au creionat-o pe Margareta Paslaru actrita versatila cu infinite posibilitati cautata si apreciata de regizori
Niciun comentariu:
Comentariile noi nu sunt permise.