Faceți căutări pe acest blog

Margareta Paslaru Viata, vocatie, viziune

Fotografia mea
Viata artistica daruita publicului continua prin creatii proprii, muzica populara, emisiuni radiofonice, cartea 'Eu si Timpul', sustinerea tinerilor, actiuni in folosul societatii. Sarbatorirea de la Uniunea Compozitorilor cat si aniversarea celor 50 de ani de la inregistrarea primului meu disc, m-au emotionat profund. Aprecierea colaboratorilor manifestata prin "Trofeul Electrecord" prezenta admiratorilor veniti din colturile tarii cu brate de flori, au incoronat soclul pe care am cantat in stil 'paslaresc'. Peste 700 de inregistrari, printre care ale celor 65 de compozitori care mi-au incredintat creatiile lor, scriind special pentru mine, altele, din repertoriul international - filme, compozitii muzica si text, sau inspirate de versurile poetilor, au adus bucurie milioanelor de ascultatori si continua sa atraga alte generatii pe You Tube, Twitter, LinkedIn, Facebook, G+. In 2016 am fost onorata cu placheta "Artist plurivalent" UARF, Premiul de Excelenta pentru intreaga cariera. Motto: In tinerete ne straduim sa ne facem un nume, la maturitate trebuie sa folosim 'numele' spre binele altora. Margareta Paslaru

luni, 18 noiembrie 2013

Margareta Paslaru - Top Romanesc


Faci un gest de omenie cumpărând noul disc lansat de Margareta Pâslaru. Artista îşi aşteaptă fanii la un nou eveniment. Vezi când!

Albumul lansat recent de Margareta Pâslaru se află în magazine și achiziționându-l puteți contribui la susținerea programului Banca de Alimente lansat de Crucea Roșie. Asta mai ales în perioada aceasta când sărbătorile de iarnă se apropie și toți românii trebuie să simtă bucuria acestor zile sfinte.  Cumpărând albumul intitulat  ‘Margareta 70′,  contribuițo indirect la ajutorarea multor semeni.
“Atât eu cât şi colaboratorii mei donăm încasările rezultate din vânzarea discurilor. Vă aşteptăm la Targul Gaudeamus, sămbata 23, ora 13.00, standul Radio România. Va mulţumim anticipat!”, spune Margareta Pâslaru.

http://www.topromanesc.ro/faci-un-gest-de-omenie-cumparand-noul-disc-lansat-de-margareta-paslaru/

W

toate postarile

Arhivă blog